W gdyńskiej stoczni CRIST trwają prace nad specjalistycznym pontonem, będącym kluczowym elementem, który umożliwi budowę 18-kilometrowego tunelu, który połączy niemieckie Puttgarden i duńskie Rødbyhavn.
Będzie miał 18 km długości i powstanie 40 m pod powierzchnią Bałtyku. Budowa najdłuższego na świecie podwodnego tunelu ułożonego na dnie morza z gotowych segmentów właśnie się rozpoczęła. Ma połączyć Niemcy i Danię już w 2029 roku.
Grupa Budimex wśród wykonawców elektrowni jądrowej w Polsce
Minister obrony Wielkiej Brytanii potwierdza budowę nowych okrętów dla piechoty morskiej
Wspólne ćwiczenia sił morskich USA i Tajwanu. Rośnie współpraca obu państw w obliczu zagrożenia ze strony Chin
OSW: niemieckie porty morskie są w kryzysie, notują spadki przeładunków
Polski Dzień Morza w Budapeszcie z udziałem przedstawicieli branży portowej
Eco Edison, statek serwisowy Ørsted oficjalnie ochrzczony